Algemeen:
De intake is telefonisch, 20 min is gratis. Per opdracht m.b.t. kindermishandeling breng ik 2 voorbereidingsuren in rekening ad € 75,00.
Afzeggen/Annuleren:
Individuelen afspraken kunnen tot 24 uur van te voren gratis worden afgezegd. Daarna wordt er een bedrag in rekening gebracht dat in verhouding staat tot de tijd die u afzegt en de afgesproken tijd.
Voor trainingen en workshops geldt annuleren minimaal drie weken van te voren. Tussen de derde en de tweede week voor de afspraak 25% van het afgesproken bedrag, 2 weken voor de afspraak 50% van het bedrag. In de laatste week annuleren 75%.
Reiskosten:
€ 0,25 per kilometer
|
|
a. Basistraining Kindermishandeling b. Basistraining Huiselijk Geweld signaleren; handelen; oudergesprekken 3 x 3 bijeenkomsten van 3 uur open inschrijving |
open inschrijving: € 465,00 per deelnemer (8) in company € 1.444,00 inclusief: certificaten, reader en voorbereidingskosten. ex 21% btw |
|
|
Training Aandachtsfunctionaris |
open inschrijving: € 850,00 per deelnemer (6) in company € 3.555,00 inclusief: certificaten, reader, en voorbereidingskosten. ex 21% btw |
|
|
Deskundigheidsbevordering t.a.v. de meldcode kindermishandeling & huiselijk geweld, studiedagen op maat gemaakt |
prijs: incl. voorbereiding, ex 21% btw |
- Voorlichting meldcode* - bijscholing meldcode* - moedige meldcode gesprekken - toetsing medewerkers - Terugkombijeenkomsten AF - Casuïstiek bespreking - Kinderen met Opvallend Gedrag - emotionele veiligheid - open bespreekcultuur - opvoeden vanuit je HART - ouderbijeenkomsten - divers pedagogische onderwerpen |
2 uur € 325,00 3 uur € 465,00 4 uur € 625,00 vanaf 25 mensen een meerprijs van 10% |
*meldcode kindermishandeling en huiselijk geweld |
|
|
|
Andere activiteiten - Coaching en Wandel coaching - Ouder-kindwandeling - Labyrintlopen & Medicijnwiel - Vaderbijeenkomsten |
€ 78,50 per anderhalf uur € 85,00 per anderhalf uur € 25,00 per persoon € 25,00 per persoon |
|
Hans Götze - Training en Advies over Opvoeden streeft te allen tijde naar de hoogst haalbare kwaliteit bij al haar activiteiten. Mocht desondanks een opdrachtgever niet tevreden zijn met de door Het Natuurlijk Hart geleverde diensten, dan zal Het Natuurlijk Hart zich inspannen om in onderling overleg tot een oplossing te komen. Mocht dit niet tot een bevredigend resultaat leiden, dan kan de opdrachtgever besluiten een klacht in te dienen.
Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten tijdig, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij Het Natuurlijk Hart. Klagen binnen twee maanden is in elk geval tijdig. Niet tijdig indienen van de klacht kan tot gevolg hebben dat de opdrachtgever zijn of haar rechten ter zake verliest.
Hans Götze - Training en Advies over Opvoeden beantwoordt binnen een termijn van 10 werkdagen de klacht, gerekend vanaf de datum van ontvangst. Klachten die een voorzienbaar langere verwerkingstijd vragen, worden zo snel mogelijk en in ieder geval binnen enkele werkdagen beantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie, wanneer men een meer uitvoerig antwoord kan verwachten. Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.
Hans Götze - Training en Advies over Opvoeden maakt bij geschillen gebruik van de Geschillencommissie Particuliere Onderwijsinstellingen van het NRTO. Het gaat hierbij om geschillen tussen een opdrachtgever en Hans Götze - Training en Advies over Opvoeden, voor zover deze betrekking hebben op de door Hans Götze - Training en Advies over Opvoeden te leveren of geleverde diensten en/of zaken.
Er kan pas beroep op de geschillencommissie gedaan worden als de interne klachtenprocedure van Hans Götze - Training en Advies over Opvoeden is doorlopen zonder dat dit tot een oplossing heeft geleid. De uitspraak van de Geschillencommissie is voor Het Natuurlijk Hart bindend. De contactgegevens en werkwijze van de Geschillencommissie Particuliere Onderwijsinstellingen zijn te vinden op www.nrto.nl.
Vanzelfsprekend gaan wij ook tijdens een klachtenprocedure vertrouwelijk om met de informatie.